Erzurum Ovaları (Şalgara Şalvar Gara)

Erzurum Ovaları (Şalgara Şalvar Gara) Nota

Erzurum ovaları (Şal gara şalvar gara bel bağlama)
Yayılır develeri (Şalvarı döner o yara bel bağlama)
Oturmuş koyun sağar (Şal gara şalvar gara bel bağlama)
Terlemiş sineleri (Şalvarı döner o yara bel bağlama)

Bostanım evlek evlek (Şal gara şalvar gara bel bağlama)
Dadandı kara leylek (Şalvarı döner o yara bel bağlama)
Ektim biçtim herg ettim (Şal gara şalvar gara bel bağlama)
Koymadı zalim felek (Şalvarı döner o yara bel bağlama)

Bostan ektim kol attı (Şal gara şalvar gara bel bağlama)
Dibinde yılan yattı (Şalvarı döner o yara bel bağlama)
Şu benim kör talihim (Şal gara şalvar gara bel bağlama)
Yari uzağa attı (Şalvarı döner o yara bel bağlama)

Yöre: Erzurum
Kaynak kişi: Nebahat Şimşek
Derleyen: Yücel Paşmakçı
Notaya alan: Yücel Paşmakçı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder