Ben Ağlarım El Güler

Ben Ağlarım El Güler Nota 1

Ben Ağlarım El Güler Nota 2

Ben ağlarım el güler
Oy başıma gelenler
Benim derdime düşsün
Şimdi bana gülenler

Ağlarım gülenim yok
Kolumdan tutanım yok
Derdinden verem oldum oy
Gelip avutanım yok

Aldım dertli başımı
Sarıldım kemençeme
O biraz ışık verdi
Gündüzüme geceme

Bu benim derlerimi
Bilsem nazarlarımı
İnşallah göreceğim
yakında mezarını

Bekledim koyunları
Sürdüm çıkardım düze
Sen öldün gittin yarimde
Ben de canlı cenaze

Amentü billah ile
Kadere inanmışım
Dileğum öbür dünya
Bu dünyada yanmışım

Bu aşkı çeke çeke
Kahrımdan öleceğim
Sen evli ben evli kız
Ben nasıl edeceğim

Yine geldim bu yola
Yolun ardı gelmeyi
Allah'ıma yalvardım
Şansım ele dönmedi

Yöre: Trabzon
Kaynak kişi: Yusuf Cemal Keskin
Derleyen: Muazzez Çatalbaş
Notaya alan: Kemal Yıldırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder