Üç Kuş İdik Uçar İdik Havada - 2

Üç Kuş İdik Uçar İdik Havada - 2 Nota 1

Üç Kuş İdik Uçar İdik Havada - 2 Nota 2

Üç Kuş İdik Uçar İdik Havada - 2 Nota 3

Üç kuşuduk amman uçar
İdik havada yandım
Avcı da vurdu kavurdular ben
Yandım aman amman tavada
Yavru da kuşlar amman öksüz
Kaldı yuvada yandım

İftiradır hey mustandık
Ben yandım aman amman iftira
Allah da bizi aygın baygın
Bu sevdadan sevdadan gurtara

Üç giderim amman beş
Ardıma bakarım yandım
Coşkun da sular gibi durmaz
Ben yandım aman amman akarım
Boynu da bükük amman
Yavrulara yanarım yandım

İftiradır hey mustandık
Ben yandım aman amman iftira
Allah da bizi aygın baygın
Bu sevdadan sevdadan gurtara

Ben gül idim amman
Kopardılar dalımı yandım
Eşim de dostum bilmez oldu
Ben yandım aman amman halimi
Benim de yarim amman
Memleketin zalimi yandım

İftiradır hey mustandık
Ben yandım aman amman iftira
Allah da bizi aygın baygın
Bu sevdadan sevdadan gurtara

Yöre: Kastamonu
Kaynak kişi: Yorgansız Hakkı Çavuş
Derleyen: Ankara Dev. Kons.
Notaya alan: Süleyman Şenel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder